تصویرگران منتخب اعزام به نمایشگاه کتاب بلونیا شناخته شدند

تصویرگران منتخب اعزام به نمایشگاه کتاب بلونیا شناخته شدند به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایرنا، از روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران در این مراسم، اثر «یک روز معمولی در قهوه خانه» نوشته پیام ابراهیمی و تصویرگری فاطمه خسرویان از سوی هیات داوران به عنوان برنده نهایی این دوره از جشنواره انتخاب شد. اثر «آقای موش کور خانه نیست» نوشته مهسا لزگی با تصویرگری حمیده خسرویان نیز به عنوان رتبه دوم برگزیده شد.
همچنین آثار «چی لیک 1،2،3» نوشته سمیرا قیومی با تصویرگری مریم یکتافر و «قصه یک قصه» نوشته زینب حسینی با تصویرگری زینب عموزاده نیز جزو آثاری بودند که توانستند به مرحله پایانی راه یافته و شایسته تقدیر شناخته شوند.
انتشارات علمی و فرهنگی با مشارکت موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران نویسنده و تصویرگر نخستین اثر برگزیده به همراه تصویرگر دومین اثر برگزیده را به نمایشگاه بولونیای سال 2016 اعزام خواهد کرد.
آیین پایانی دومین دوره جشنواره خلق کتاب تصویری، با حضور مسعود کوثری، مدیرعامل انتشارات علمی و فرهنگی، امیرمسعود شهرام نیا، مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران و هیات داوران متشکل از هدا حدادی، کیانوش غریب پور، میترا عبداللهی، علی اصغر سیدآبادی و علی بوذری عصر روز یکشنبه (25 بهمن ماه 94) در انتشارات علمی و فرهنگی برگزار شد.

۲۷ بهمن ۱۳۹۴