امیرکبیر با ۴۵۰ کتاب چاپ ۹۴ به نمایشگاه کتاب بیست و نهم می‌آید

امیرکبیر با ۴۵۰ کتاب چاپ ۹۴ به نمایشگاه کتاب بیست و نهم می‌آید مدیر بخش تحقیقات و چاپ انتشارات امیرکبیر از عرضه حدود ۴۵۰ عنوان کتاب از آثار چاپ شده این ناشر در سال ۹۴ در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

مهدی ساروخانی مدیر بخش تحقیقات و چاپ انتشارات امیرکبیر در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: در سال ۹۴ حدود ۴۵۰ عنوان کتاب توسط انتشارات امیرکبیر به چاپ رسید که حدود ۲۰۰ عنوان از آن ها چاپ اولی و بیش از ۲۰۰ عنوان هم، کتاب های تجدید چاپی بودند. قرار است همه این عناوین در کنار کتاب های پیشین امیرکبیر در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شوند.

وی افزود: کتاب های تجدید چاپی امیرکبیر در سال ۹۴، بیش از ۲۰۰ عنوان بودند که بین آن ها حدود ۱۵۰ عنوان کتاب مربوط به مخاطبان بزرگسال و ۷۰ تا ۸۰ کتاب هم مربوط به بخش کودک و نوجوان این انتشارات بود.

مدیر بخش تحقیقات و چاپ انتشارات امیرکبیر ادامه داد: بین کتاب های چاپ اولی سال ۹۴ هم حدود ۱۲۰ عنوان به حوزه بزرگسالان و حدود ۷۰ عنوان هم مربوط به بخش کودک و نوجوان بودند.

ساروخانی گفت: هر سال انتشارات امیرکبیر با بیش از هزار عنوان کتاب به نمایشگاه کتاب تهران می آید. امسال از این تعداد، رقم حدودی ۴۵۰ عنوان کتاب مربوط به آثار چاپ شده در سال ۹۴ هستند که می توان به کتاب هایی چون «دانشنامه جهانی شدن» یا تفسیر ۱۸ جلدی اهل بیت اشاره کرد.


۳۱ فروردين ۱۳۹۵