تخفیف 50 درصدی کتاب‌های ˝ایده˝ در نمایشگاه کتاب

تخفیف 50 درصدی کتاب‌های ˝ایده˝ در نمایشگاه کتاب
آرش سلطانعلی، مدیر انتشارات ایده، از اختصاص تخفیف 50 درصدی به کلیه کتاب‌های انتشارات ˝ایده˝ در ایام برپایی نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی انتشارات ایده، آرش سلطانعلی با اشاره به رویکرد انتشارات ایده در درباره تولیدات خود در سال 95 عنوان کرد: تولیدات انتشارات ایده در دو حوزه اصلی "هنر" و "ارتباطات و تبلیغات" است و از آنجا که ما در موسسه ایده در کنار کار انتشارات به فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی در این حوزه‌ها نیز می‌پردازیم، تلاش داریم تا با شناسایی خلاءهایی موجود، آثاری منتشر کنیم که جواب‌گوی نیاز روز جامعه باشد.

مدیر انتشارات ایده افزود: طراحی مجموعه‌هایی چو "10"، "100" و مجموعه "یاد" که در حوزه هنر و کتاب‌هایی که در حوزه "ارتباطات و تبلیغات" منتشر کردیم، دقیقاً بر اساس همین نیاز بوده است که در سال 95 با انرژی مضاعفی به این مجموعه‌ها خواهیم پرداخت.
وی درباره مجموعه‌های در دست انتشار ایده گفت: مجموعه یاد از مجموعه‌های فاخر و قابل توجهی است که تا کنون "علی حاتمی" به قلم عباس بهارلو و "احمد محمود" به قلم حسین جاوید از این مجموعه منتشر شده و آثاری چون "صمد بهرنگی" نوشته حسین اصل عبداللهی، "عبدالحسین نوشین" نوشته احسان حاجی‌پور، "سیمین دانشور" نوشته سید جواد میرهاشمی، "محمد قاضی" نوشته عباس سلیمی، "حسن مقدم" نوشته رضا آشفته در سال95 منتشر خواهند شد.

سلطانعلی به مجموعه "10" اشاره کرد و گفت: هر کدام از آثار مجموعه "10" به معرفی 10 چهره شاخص و تأثیرگذار در یکی از رشته‌های هنرهای تجسمی می‌پردازد. مانند "10 طراح کاریکاتور" و "10 طراح صحنه" تا کنون منتشر شده و "10 مجسمه ساز" نوشته مهسا تهرانی و "10 طراح" نوشته حسن موریزی نژاد زیر چاپ و "10 طراح گرافیک" در دست انتشار است.

مدیر انتشارات ایده همچنین درباره مجموعه "100" توضیح داد: این مجموعه با هدف مستند سازی در حوزه فرهنگ به گردآوری و جمع‌آوری 100 سند و تصویر د حوزه‌های مختلف فرهنگی می‌پردازد که این موضوع یکی از خلاءهای اساسی موجود در این زمینه به حساب می‌آید، "100 آگهی مطبوعات پیش از انقلاب"، "100 اعلان و اعلامیه" و "100 پرتره از تختی" آثاری هستند که تا کنون از این مجموعه منتشر شده‌اند را منتشر کردیم. در حال حاضر از این مجموعه کتاب 100 پوستر اجتماعی که حاصل برپایی نمایشگاهی بود که موسسه ایده در سال 1393 با دعوت از طراحان برجسته گرافیک دنیا در خانه نمایشگاهی برپا کرد که گزیده‌ای از این آثار در این کتاب منتشر خواهد شد.

وی با اشاره به حضور فعال انتشارات ایده در بخش ناشران عمومی نمایشگاه کتاب، از ارائه کتاب‌های ایده با تخفیف ویژه خبر داد و گفت: بر اساس تصمیمی که در جلسه دبیران نشر ایده گرفته شد، بنا داریم تا کلیه آثار انتشارات ایده را در زمان برپایی نمایشگاه کتاب، با 50 درصد تخفیف به علاقه‌مندان عرضه کنیم که علاوه بر عرضه این آثار در نمایشگاه، این امکان را فراهم کردیم تا علاقه‌مندانی که امکان مراجعه به نمایشگاه کتاب را نداشته باشند بتوانند با مراجعه به دفتر انتشارات ایده، کتاب‌های ما را با 50 درصد تخفیف دریافت کنند. 


۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵