«راز بزرگ خانم معلم» به قلم تهمینه حدادی

«راز بزرگ خانم معلم» به قلم تهمینه حدادی از «راز بزرگ خانم معلم» همزمان با روز معلم رونمایی شد.  این کتاب توسط واحد شکوفه انتشارات امیرکبیر و به قلم تهمینه حدادی منتشر شده است .
به گزارش سایت دنیای عجیب   «راز بزرگ خانم معلم» روایتی داستانی از رابطه ی یک معلم با دنیای اطرافش است.این کتاب داستانی سعی دارد با نثری داستانی و در لایه‌های پنهان خود کودکان را با تغییرات فصل‌ها و محیط نیز آشنا کند و تصاویر کتاب نیز پا به پای داستان به آن کمک می کند تا کودکان رنگ ها را بشناسند. این کتاب که توسط خود نویسنده نیز تصویرگری شده در قالب کتاب های هزارتومانی عرضه شده است .کتاب‌های هزارتومانی که با هدف تشویق کودکان و خانواده‌ها به خواندن انتشار یافته فرصت انتخاب را در اختیار مخاطبان قرار می دهد تا از میان ۱۱۰ عنوان کتاب ، اثر مورد علاقه ی خود را انتخاب کنند.کتاب‌های شکوفه طی فراخوانی عمومی از نویسندگان خواسته بود تاا در این طرح مشارکت کنند، از سویی واحد گرافیک این انتشارات تصویرگری برخی از آثار را به خود نویسندگان آنها سپرد.
روز گذشته و همزمان با روز معلم از این ۱۱۰ عنوان کتاب رونمایی شد. علاقمندان می توانند در روزهای نمایشگاه این کتاب‌ها را تهیه کنند.
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت در شهر آفتاب برپا می‌شود.

۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵