حضور کانون پرورش فکری در سه بخش اصلی نمایشگاه کتاب

حضور کانون پرورش فکری در سه بخش اصلی نمایشگاه کتاب به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بیش از 800 عنوان کتاب و 100 عنوان کتاب‌گویا، کتاب فیلم و کتاب الکترونیک به همراه 20 عنوان از سرگرمی‌ها و نسل سوم دارا و سارا از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در سالن اصلی به مساحت 200 مترمربع در بخش کودک و نوجوان بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه خواهد شد که این بخش در سالن شماره 108 غرفه 243 واقع شده است.

از میان محصولاتی که در این دوره از نمایشگاه عرضه خواهد شد تعداد 174عنوان چاپ اول و 86 عنوان کتاب تجدید چاپی است که با 10درصد تخفیف برای عموم و تخفیف ویژه برای فرهنگیان کشور عرضه می‌شود.

بیش از 160 عنوان از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم در بخش ناشران عمومی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سالن شماره 2، راهرو 6، غرفه 881 عرضه می‌شود.

در همین حال بیش از 180 کتاب، نشریه و دیگر تولیدات آموزشی کانون زبان ایران نیز در سالن شماره 103، غرفه 101 نمایشگاه کتاب شهر آفتاب در سالنی به مساحت نزدیک به 20 مترمربع پذیرای علاقه‌مندان است.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت 95 در «شهر آفتاب» واقع در آزادراه خلیج فارس (اتوبان تهران ـ قم) روبه‌روی مرقد مطهر امام خمینی(ره) برپا می‌شود.

۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵