«پسته دهان بسته» برای هجدهمین بار راهی بازار کتاب شد

«پسته دهان بسته» برای هجدهمین بار راهی بازار کتاب شد

به گزارش خبرگزاری فارس، کتاب «پسته دهان بسته و 4 قصه دیگر» نوشته شکوه قاسم‌نیا و تصویر گری غلامعلی مکتبی از سری کتاب‌های قصه‌های کوچک برای بچه‌های کوچک در هجدهمین نوبت چاپ وارد بازار کتاب شد.

قصه‌های شب همیشه تمام انسان‌ها را به یاد صدایی مهربان و دلنشین می‌اندازد که در کنار آرام کردن بچه‌ها و یاری رساندن به آنها برای رسیدن به خوابی خوش و آرام، مفاهیمی درست و به جا را نیز به آنها می‌آموزد.

«پسته دهان بسته و 4 قصه دیگر» از سری کتاب‌های قصه‌های کوچک برای بچه‌های کوچک است که قبلاً در قالب مجموعه‌ای از سوی انتشارات قدیانی به چاپ رسیده است. این کتاب جزو کتاب‌های معرفی شده در کتاب فارسی اول و دوم دبستان است که مناسب کودکان 7 تا 12 سال است.

شکوه قاسم‌نیا تا کنون 150 عنوان کتاب کودک نوشته که حدود 60 درصد آنها داستان است. وی داراری دو دیپلم افتخار از یازدهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

کتاب‌های بنفشه (واحد کودک و خردسال مؤسسسه انتشارات قدیانی) کتاب «پسته دهان بسته و 4 قصه دیگر» از سری کتاب‌های «قصه‌های کوچک برای بچه‌های کوچک» را در نوبت چاپ هجدهم در شمارگان 2200 نسخه با قیمت 4000 هزار تومان روانه بازار کتاب کرده است.


۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵