سری سوم انیمیشن «پهلوانان» تولید شد/ ارتقای کیفیت اثر

سری سوم انیمیشن «پهلوانان» تولید شد/ ارتقای کیفیت اثر سری سوم مجموعه انیمیشن «پهلوانان» در مرکز صبا تولید و با فرمت Full HD برای پخش تلویزیونی ارائه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سری سوم مجموعه انیمیشن «پهلوانان» در ادامه استقبال مخاطب از دو سری پیش این مجموعه به تهیه کنندگی علیرضا گلپایگانی و سیاوش زرین آبادی با کیفیتی بالاتر در مرکز صبا تولید شد.

علیرضا گلپایگانی با اعلام خبر پایان تولید سری سوم مجموعه انیمیشن «پهلوانان» گفت: برای تداوم و انسجام، نویسندگی و کارگردانی سری جدید پهلوانان همچون دو سری قبل این انیمیشن به عهده‌ سیاوش زرین‌‌آبادی واگذار شد. در بخش طرح قصه و فیلمنامه نیز علاوه بر زرین آبادی از حضور امیرمحمد دهستانی، مهدی حیدریان و تیمی ایده‌پرداز استفاده کردیم که نتیجه این همکاری در مجموع باعث به وجود آمدن داستان‌هایی جذاب با حفظ اصالت مجموعه‌های قبلی پهلوانان شد.

وی افزود: از تیم جدیدی برای متحرک سازی مجموعه استفاده شد که از نرم‌افزارهای تخصصی دو بعدی نیز بهره می‌جویند و با تلفیق طراحی‌های دستی حرفه‌ای در سریال پهلوانان، جلایی امروزی و قابل رقابت با سریال‌های خارجی به وجود آمده است. برای بخش لی‌اوت مجموعه، افرادی متخصص در نظر گرفته شده که علاوه بر زیباسازی مجموعه بر افزایش سرعت تولید هم تأثیرگذار بوده‌اند، همچنین حضور قوی بخش لی‌اوت به انیماتورها فرصت بیشتری برای بالا بردن کیفیت متحرک سازی‌های شان داده است.

گلپایگانی گفت: کیفیت تصویری مجموعه ارتقا پیدا کرده و با فرمت Full HD برای پخش تلویزیونی ارائه خواهد شد. تلاش دست اندرکاران این مجموعه حفظ کیفیت مفهومی و تکنیکی کار است تا بتواند همچنان نظر مخاطبان خود را تأمین کند. این مجموعه که با تکیه بر فرهنگ و هویت ایران اسلامی تهیه شده می‌تواند با پخش در ساعات و شبکه های مناسب جایگاهی شایسته را به دست آورد.


۰۲ خرداد ۱۳۹۵