تصویرسازی تهمینه حدادی بر روی تی شرت

تصویرسازی تهمینه حدادی بر روی تی شرت

به گزارش سایت گروه دنیای عجیب خانم تهمینه حدادی به تازگی یکی از تصویرسازی هایش برای چاپ بر روی تی شرت انتخاب شده است . او در این باره به دنیای عجیب اینچنین گفت  : ساموئل ، برای من پیغامی گذاشت. برایم نوشت که یک سایت دارد ، یک سایت برای فروش تی‌شرت‌ها ی متفاوت.تی‌شرت‌هایی از طراحان وتصویرگران سراسر دنیا ؛ تی‌شرت‌ها از اوست و طراحی ‌اش از هنرمندان.پرسیده بود  دوست دارم با او همکاری کنم؟
برایم عجیب بود. در اولین روزهایی که اینستاگرامی برای تصویرگری‌هایم باز کرده بودم و این هشتگ‌ها بودند که به یاری‌ام آمده بودند تا مخاطبانم فقط ایرانی نباشند.
مرور کوتاهی بر سایت او کافی بود که بدانم هنرمندان زیادی با او کار رده اند. اتفاقا میانشان طراحی ایرانی هم بود.
برایش پیغام گذاشتم چرا که نه؟
اینطور بود که همکاری مان شروع شد
گفت تصویری می‌خواهد مناسب تی شرت؛ که هم زنانه باشد و هم مردانه. انتخابش را برعهده ی خودم گذاشته بود و تاکید کرده بود بد نیست که قبلش تصویرهای مورد نظر را با دوستانت به اشتراک بگذاری . پیشنهاد خوبی بود.قراربود تصویرگری ام تی شرت شود و قرار بود مخاطبانی از هر دست دوستش بدارند.
چند روزی میان تصویرگری هایم گشتم. حتی به ایده‌های جدید فکر کردم؛ اما ناگهان به یاد پرنده ی آبی افتادم. مدت ها بود که دلش می خواست پر بکشد و برود و نشده بود....هیچکس هم که او را ندیده بود.پس چه کسی بهتر از او؟ که بنشیند بر دل یک تی‌شرت و برود به‌ خانه‌ها.
ساموئل پرنده ی‌ آبی را دوست داشت.

برای دیدن عکس ها در سایز بزرگتر روی هر کدام کلیک کنید .

آدرس سایتی که طرح تهمینه حدادی را می توانید آنجا ببینید :


http://www.misterdressup.com/products/tahmineh-haddadi


۳۰ آبان ۱۳۹۴