آرزو قلیزاده در لا به لای پنج کتاب تازه ا ش

آرزو قلیزاده در لا به لای پنج کتاب تازه ا ش

من آرزو قلیزاده هستم. در سال 1362 در شهرستان بابل، استان مازندران به دنیا آمدم. تحصیلاتم تا دوره پیش دانشگاهی در همین شهر بوده است. در بهمن ماه سال 1381، در رشته ارتباط تصویری (طراحی گرافیک) مقطع کارشناسی دانشگاه الزهرا پذیرفته شدم و شروع به تحصیل در این رشته کردم. در بهمن ماه 1385فارغ التحصیل شده و بلافاصله مشغول به کار و فعالیت در این رشته شدم. از آنجایی که من از دوره نوجوانی (از سن 14 سالگی) طراحی و نقاشی می کردم، همین امر در انتخاب رشته من در دانشگاه و انتخاب طراحی گرافیک و تصویرسازی کتاب به عنوان حرفه ام تأثیر به سزایی داشت. از سال 1385 تا کنون با شرکت تبلیغاتی های زیادی به عنوان طراح گرافیک و مشاور هنری و همچنین با ناشران کتاب کودک به عنوان طراح گرافیک و تصویرگر همکاری داشته ام. همچنین در این مدت در ورکشاپ ها و نمایشگاههای متعددی شرکت داشته ام.........

به گزارش سایت دنیای عجیب پنج کتاب به تازگی با تصویرسازی های آرزو قلی زاده به سفارش  انتشارات امیرکبیر به چاپ رسیده است . قلی زاده در این باره به دنیای عجیب اینچنین گفت :

من امسال پنج کتاب که با امیرکبیر( پروژه110 کتاب1000 تومانى) تصویرسازى کردم، براى نمایشگاه به چاپ رسید. تمامی این کتابها 5 فریمی هستند که در مجموع هر کدام آنها  یک کتاب 12 صفحه ای هستند .تصویرسازی کتاب گردالی خیلی بد - مدت تصویرسازی: 5 روز / مرا بوسید و در رفت - مدت تصویرسازی: 3 هفته - تکنیک اکریلیک / قورباغه ای که بزرگ شد - مدت تصویرسازی: 4 روز - تکنیک مداد و مداد رنگی / پس شالگردنم کو - مدت تصویرسازی: 3 هفته - تکنیک اکولین و مداد / جوجه شتر مرغه - مدت تصویرسازی: 1 ماه - تکنیک اکریلیک می باشد . از این کتابها پس شالگردنم کو و مرا بوسید و در رفت شعر هستند و بقیه داستانند.

جوجه شترمرغه
تصویرگر: آرزو قلیزاده
نویسنده: نورا ملکى

مرا بوسید و در رفت( شعر)
 شاعر: شاهین رهنما

پس شالگردنم کو؟
 شاعر: خاتون حسنى

گردالى خیلى بد
نویسنده: هاجر زمانى

قورباغه اى که بزرگ شد
نویسنده: فاطمه ابطحى

شما در اینجا می توانید نمونه ایی از تصویرسازی های داخل این کتاب ها را ببینید . برای بزرگ تر دیدن تصاویر روی هر کدام کلیک کنید .

گزارش از : لیدا معتمد


۱۸ خرداد ۱۳۹۵