کتاب رنگ‌آمیزی برای بزرگسالان

کتاب رنگ‌آمیزی برای بزرگسالان

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، طی سال‌های اخیر بازار کتاب‌های رنگ‌آمیزی برای گروه سنی بزرگسال رونق گرفته و در همین راستا خبر رسیده «چاک پالانیک» که رمان «باشگاه مشت‌زنی» او شهرت فراوانی دارد، به زودی کتابی را در این زمینه روانه بازار می‌کند

«طعمه: قصه‌های غیرمتعارف برای رنگ‌آمیزی» نام کتاب رنگ‌آمیزی «پالانیک» است که پاییز امسال از سوی انتشارات «دارک هورس» به چاپ می‌رسد. این کتاب دربردارنده هشت داستان‌ وحشت‌زا و عجیب و غریب است که با شیوه‌ای متفاوت از ژانرهای تعریف‌شده، به تصویر کشیده شده‌اند.

داستان‌های «پالانیک» با قلم تصویرگرانی چون «لی برمژو»، «دانکن فگردو» و «جوئل جونز» جان گرفته‌اند. تصویرگری هر یک از داستان‌های «طعمه» به یک هنرمند سپرده شده و در کل ۵۰ تصویر برای رنگ‌آمیزی در این کتاب گنجانده شده است.

به گزارش هالیوود ریپورتر، «پالانیک» سال گذشته پس از یک وقفه ۱۹ ساله، جلد دوم «باشگاه مشت‌زنی» رمان مجبوبش را منتشر کرد. جلد اول این کتاب در سال ۱۹۹۹ توسط «دیوید فینچر» فیلمساز مطرح روانه پرده نقره‌ای شد. این فیلم که تجربه متفاوتی برای تماشاگر است، ماجرایی براساس خیال‌پردازی‌های یک بیمار روانی است که در آن یک مامور شرکت بیمه (ادوارد نورتون) ماجرای آشنایی‌اش با تایلر داردن (برد پیت) و راه‌اندازی باشگاه‌های زیرزمینی مشت‌زنی را تعریف می‌کند که آبستن حوادث عجیب و مهیجی می‌شود.

منبع خبر :  http://www.isna.ir

سه‌شنبه / ۲۵ خرداد ۱۳۹۵


۲۵ خرداد ۱۳۹۵