بخش عمدهٔ اولین سری از پوشاکی که برای «شاهزاده روم» تولید شده بود به فروش رسید

بخش عمدهٔ اولین سری از پوشاکی که برای «شاهزاده روم» تولید شده بود به فروش رسید

به گزارش «آرتنا»،هادی اسماعیلی، مدیر ارشد بازاریابی و فروش «گروه هنرپویا»  درباره فروش اولین محصول جانبی انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» که در ماه مبارک رمضان به بازار عرضه شد، گفت: استقبال خانواده‌ها از اولین سری پوشاک «شاهزاده روم»، همچون استقبالی که خانواده‌ها در سینما‌ها از این انیمیشن کردند، ما را غافلگیر کرد.

وی افزود: با وجود اینکه تقریبا تبلیغات خاصی در زمینه عرضه پوشاک «شاهزاده روم» انجام نشد، ولی در عرض 15 روز، فقط در نمایشگاه قرآن، بخش عمدهٔ اولین سری از پوشاکی که برای «شاهزاده روم» تولید شده بود به فروش رسید و هم اکنون در حال طراحی سری دوم پوشاک این فیلم برای عرضه به بازار هستیم.

مدیر بازاریابی و فروش «گروه هنرپویا» در ادامه تاکید کرد: دومین سری از پوشاک «شاهزاده روم» پوشاک پائیزه خواهد بود و مانند سری اول این پوشاک توسط «پوشاک کودکان ردا» که یکی از تولیدکنندگان پوشاک ایرانی-اسلامی است در طراحی‌های متنوع‌تر برای دختران و پسران در محدوده سنی گروه کودک و نوجوان تولید و پخش می‌شود. علاقمندان می‌توانند بدون پرداخت هزینه ارسال در هر جایی از کشور با خرید از طریق کانال تلگرام https: //telegram. me/joinchat/BJ2aJTurqqI1uW6m3GTvkA از این محصولات استفاده نمایند.

اسماعیلی با اعلام این خبر که در هفته آینده از دیگر محصولات جانبی انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» رونمایی خواهد شد، گفت: لوازم التحریر، عروسک، پوشاک، کیف، ماگ، ست جشن تولد، ست جشن تکلیف و… از مهم‌ترین محصولات جانبی در دست تولید برای سومین فیلم پرمخاطب سال ١٣٩4 سینمای ایران می‌باشند.

 «شاهزاده روم» یکی از مهم‌ترین محصول گروه هنرپویا است که در سال ١٣٩4 اکران شد و توانست به فروش 5 میلیارد تومانی در سینماهای تهران و شهرستان‌ها دست یابد. گروه هنرپویا اولین کنسرسیوم فرهنگی هنری شکل گرفته در بخش خصوصی است که توسط موسسات فرهنگی هنری هفت سنگ و سلوک افلاکیان با شعار «فرزندانتان را آسوده خاطر به سینما بیاورید» پایه گذاری شد.

یکشنبه,۲۰ تیر ۱۳۹۵


۲۰ تير ۱۳۹۵