انیمیشن‌های «مزرعه شادی» و «بیگی و دوستان» به مرحله صداگذاری رسید

انیمیشن‌های «مزرعه شادی» و «بیگی و دوستان» به مرحله صداگذاری رسید

به گزارش «آرتنا»،سید مسعود صفوی، مدیر مرکز انیمیشن حوزه هنری،با بیان اینکه انیمیشن‌های «مزرعه شادی» و «بیگی و دوستان» در مرحله صداگذاری و دوبله قرار دارند، اظهار کرد: این انیمیشن‌ها با تکنیک فول 3D و در قالبی فانتزی برای کودکان پیش دبستانی تا دبستان تولید شده‌اند.

وی ادامه داد: انیمیشن‌های «مزرعه شادی» و «بیگی و دوستان» در 60 قسمت 7 دقیقه‌ای تولید شده و کیفیت تصویری آن ها مشابه نسخه‌های بین المللی است.

صفوی همچنین گفت: انیمیشن «مزرعه شادی» به داستان 5 حیوان خانگی می‌پردازد که هر کدام شغلی دارند و در طول داستان یاد می‌گیرند چطور در کنار هم زندگی کنند. این انیمیشن به کودکان آموزش می دهد که تفاوت های همدیگر را بپذیرند و با همان تفاوت ها در کنار هم باشند. «بیگی و دوستان» نیز داستان چند حیوان است که در جزیره ای زندگی می کنند و در سرگرمی های روزمره، چیزهای مختلفی یاد می گیرند.

مدیر مرکز انیمیشن حوزه هنری با تاکید بر اینکه این مرکز، تکنیک های مختلف انیمیشن سازی را تجربه می‌کند، عنوان کرد: در زمانی که انیمیشن‌های 3D  را تولید می‌کردیم، هم‌زمان انیمیشن «تاریخ از این ور» با تکنیک 2 بعدی را هم تولید می کردیم و از سوی دیگر انیمیشن خمیری «بیا تا دوست شویم» را هم در دست تولید داشتیم. در واقع مرکز انیمیشن حوزه هم زمان تکنیک ها و ژانر های مختلف را تجربه کرده است.

وی گفت: در انیمیشن‌های «مزرعه شادی» و «بیگی و دوستان» که برای رده سنی پایین تری نسبت به انیمیشن «شکرستان» ساخته شده، به ذات انیمیشن نزدیک تر شده ایم و برعکس انیمیشن «شکرستان» که متکی بر طنزها و ملاحت های کلامی بود، در این انیمیشن به عنصر تصویر و حرکت تاکید داشته ایم که برای کودکان جذاب تر است

یکشنبه,۲۷ تیر ۱۳۹۵


۲۷ تير ۱۳۹۵