آغاز ثبت نام بیمه تکمیلی خبرنگاران وهنرمندان

آغاز ثبت نام بیمه تکمیلی خبرنگاران وهنرمندان

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، براساس قرارداد منعقد شده با شرکت بیمه ایران، اعضای صندوق اعتباری هنر در سراسر کشور می توانند از امروز تا 20 مرداد ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی به نشانی www.honarcredit.ir نسبت به ثبت نام و بهره مندی از خدمات بیمه تکمیلی اقدام کنند.
فقط اعضاء صندوق با داشتن بیمه پایه مجاز به استفاده از خدمات بیمه درمان تکمیلی هستند، با این وجود متقاضیانی که شرایط لازم برای عضویت را نیز دارند پس از طی مراحل عضویت، می توانند از خدمات بیمه درمان تکمیلی بهره مند شوند.
اعضای صندوق با پرداخت حدود 35 درصد از حق بیمه کل، مشمول بهره مندی از خدمات بیمه درمان تکمیلی می شوند و بقیه هزینه بر عهده صندوق خواهد بود.
همچنین اعضای صندوق اعتباری هنر که از طرح بیمه درمان تکمیلی استفاده می کنند، می توانند برای دریافت هزینه های پزشکی از ابتدای مرداد سال جاری در تهران به ساختمان مرکزی صندوق اعتباری هنر و در استان ها به شعب پرداخت خسارت بیمه ایران مراجعه کنند.
روابط عمومی صندوق اعتباری هنر با اعلام اینکه قرارداد بیمه تکمیلی یکساله از
1 / 4 / 1395 تا 31 / 3 / 1396 معتبر خواهد بود، تصریح کرد: علاقه مندان برای مشاهده شرح خدمات و سقف هزینه پرداختی بیمه تکمیلی می توانند به سایت صندوق مراجعه و جزئیات را مشاهده کنند.

پنجشنبه,۳۱ تیر ۱۳۹۵


۳۱ تير ۱۳۹۵