خلق تصویرسازی‌های آزادانه حول محور ˝دنیای عجیب˝ در گالری آریا

خلق تصویرسازی‌های آزادانه حول محور ˝دنیای عجیب˝ در گالری آریا

سرویس تجسمی هنرآنلاین: نمایشگاه "دنیای عجیب" که از 4 تا 12 شهریور در گالری آریا برگزار می‌شود 59 اثر از 59 هنرمند در تکنیک‌های مختلف و در قالب تصویرسازی به نمایش در می‌آید.

لیدا معتمد مدیر نمایشگاه و برگزارکننده جشن ده سالگی "دنیای عجیب" در توضیح چگونگی برگزاری این نمایشگاه به هنرآنلاین گفت: از زمانی که این گروه تشکیل شده است ما نمایشگاهی با عنوان خود گروه برپا نکرده‌ایم.

وی با بیان این که با چنین کاری سعی کردیم که نام گروه را ماندگار کنیم ادامه داد: چاپ کتابی از تصاویر این نمایشگاه توسط انتشارات پویا نما نیز یکی دیگر از علت‌های انتخاب این عنوان برای نمایشگاه گروه دنیای عجیب بود.

این هنرمند حوزه تجسمی با اشاره به این که این کتاب برای استفاده کاربردی افراد مختلفی که با این هنر مواجه هستند در نظر گرفته شده گفت: در این نمایشگاه سعی بر آن داشتیم که با انتخاب موضوع دنیای عجیب آزادی بیشتری را برای هنرمندان فراهم کنیم تا آثارشان را خلق کنند.

معتمد با بیان این که سعی شده در این نمایشگاه تنوعی در آثار وجود داشته باشد افزود: در آثار این نمایشگاه با استفاده از تکنیک‌های کلاژ، اکریلیک، مداد، هاشور، چاپ روی پارچه، چاپ دستی و چند تکنیک دیگر به وجود آمده است.

وی در ادامه به مهمان‌های این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: محمدعلی بنی‌اسدی و لیدا طاهری دو مهمان مدعو نمایشگاه گروه هستند که به رسم یادبود و تقدیر تندیسی از این گروه به جناب آقای محمد علی بنی اسدی اهدا شد.

لازم به یادآوری است در این نمایشگاه آثار؛ محمدعلی بنی اسدی، لیدا طاهری، لیدا معتمد، گلناز والا معتمد، مرجان مظاهری‌پور، هما توکلی، فریبا بندی، آنیتا هاشمی مقدم، نجوا عرفانی، ماهنی تذهیبی، نرگس محمدی، نوشین صفاخو، مرجان وفاتیان، مریم طباطبایی، لاله ضیایی، سام سلماسی، مصطفا اکبری، فاطمه حق‌نژاد، نیما جمالی، ارزو قلیزاده، مریم سادات منصوری، امیر طباطبایی، افسانه صانعی، مهسا هداستی، حسین بیات، هاله پارسازادگان، عطیه ضیغمی، میثم برزا، سارا نارستان، بابک اسماعیلی، حمیدرضا بهرامی، اکرم اسماعیلی، نسیم بهاری، نیلوفر برومند، هومان خیراندیش، حمیده محبی، سپیده کاظمی، نسیم نوروزی، رضا مکتبی، سیدمیثم موسوی، طهرا کی‌قبادی، سمانه صلواتی، سولماز شبانی، مرضیه سرمشقی، سیما یزدانی، مهشید راقمی، سحر آزاد مهر، سحر کریمیان شیرازی، شیوا ضیایی، الهه بهین، سمیه محمدی، هاجر سلیمی، نسرین یاوری، خرقه مرصوصی، سعیده نصرتی فرد، طوی علی نژادی، مریم انداز، صفا کسایی و مژگان طایی‌نیا در این نمایشگاه به تصویر در می‌آید.


۰۷ شهريور ۱۳۹۵