ورود به جهان‌های ناشناخته با فانتزی‌های پر رنگ و لعاب کودکانه

ورود به جهان‌های ناشناخته با فانتزی‌های پر رنگ و لعاب کودکانه

به گزارش هنر آنلاین نمایشگاه "دنیای عجیب" که تا 12 شهریور در گالری آریا برپاست برگرفته از نام خود گروه هنری دنیای عجیب است. انتخاب این عنوان برای نمایشگاه موجب شده اغلب آثار حاضر در نمایشگاه به شکلی آزادانه و با صرف خلاقیت بیشتری به تصویر در بیایند.

در این نمایشگاه فانتزی‌هایی از زندگی و ناشناخته‌ها و ندانسته‌ها با رنگ و لعابی کودکانه به تصویر در آمده است که به دلیل ناشناخته بودن تصاویر بیننده را مثل یک مکنده به درون دنیای عجیب خود فرو می‌برد و از او می‌خواهد تا قوه تخیلش را بسازد و درباره مفهوم اثر بی‌اندیشد.

http://honaronline.ir/Media/Image/Gallery/5948/636078017867399851.jpg

آثار این نمایشگاه اغلب از تکنیک‌های کلاژ، اکریلیک، مداد، هاشور، چاپ روی پارچه، چاپ دستی و ... به دست آمده است. تنوع آثار در این نمایشگاه به دلیل حضور طیف وسیعی از هنرمندان عرصه تصویرسازی امری مشهود است و آزاد بودن موضوع نمایشگاه به خلق آثار هنری بدیع کمک بسزایی کرده است.

سعی این نمایشگاه بر این است که بهترین آثار هنری، هنرمندانی را که طی سال‌ها در گروه دنیای عجیب به رشد و بالندگی رسیده‌اند، به مخاطب معرفی کند. در این نمایشگاه 59 اثر هنری از 59 هنرمند را به نمایش گذاشته و امید دارد این آثار که متعلق به برخی از فعال‌ترین و بهترین هنرمندان نسل جوان هستند، نظر مخاطب را جلب کنند.

۱۳۹۵ سه شنبه ۹ شهریور


۰۹ شهريور ۱۳۹۵