نصب 460 دستگاه کارتخوان بانک شهر در کتابفروشی‌ها

نصب 460 دستگاه کارتخوان بانک شهر در کتابفروشی‌ها

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیکنام حسین‌پور، مشاور منابع و توسعه معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از نصب دستگاه‌های کارتخوان بانک شهر در اکثر کتابفروشی‌ها و دفاتر ناشران در استان‌های کشور خبر داد و افزود: 460 دستگاه کارتخوان بانک شهر در دفاتر ناشران و کتابفروشی‌های اکثر استان‌های کشور نصب شده‌ و دارندگان کارت‌های اهل قلم و سازمان‌ها و نهادهایی که بُن‌کارت مشارکتی بانک شهر را دریافت کرده‌اند، می‌توانند از بُن‌کارت‌های خود استفاده کنند.

وی اظهار کرد: ناشران متقاضی دریافت دستگاه‌های کارتخوان بانک شهر نیز می‌توانند با مراجعه به وبسایت خانه کتاب به نشانی  ketab.ir برای ثبت‌نام دریافت دستگاه کارتخوان بانک شهر اقدام کنند.

مشاور منابع و امور انسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره بُن‌کارت‌های اهل قلم بانک صادرات نیز گفت: با همکاری به‌عمل آمده با بانک صادرات و شرکت‌های ایران‌کیش و شاپرک، از اول مردادماه بُن‌کارت‌های بانک صادرات روی دستگاه‌های کارتخوان بانک صادرات و ایران‌کیش فعال شده است.

نیکنام حسین‌پور افزود: با توجه به پالایش اطلاعاتی انجام شده توسط شرکت شاپرک، اطلاعات به مدت سه ماه به دستگاه‌های ایران کیش منتقل شده و با همان کد صنفی قابلیت استفاده خواهند داشت. 

شنبه ۳ مهر ۱۳۹۵


۰۳ مهر ۱۳۹۵