برگزاری اولین همایش ملی کتاب و نشر

برگزاری اولین همایش ملی کتاب و نشر

به گزارش هنرآنلاین به نقل از دبیرخانه اولین همایش ملی کتاب و نشر، این همایش که در دو محور اصلی اقتصاد نشر و الگوی بومی از خرداد ماه سال جاری فراخوان خود را اعلام کرده بود، با دریافت ۹۸ مقاله، داوری آثار رسیده را به پایان رساند و اسامی ۱۹ مقاله برتر خویش را اعلام کرد.

این همایش از ساعت ۹ صبح سه‌شنبه ۲۶ آبان با سخنرانی دکتر صالحی امیری رئیس کتابخانه ملی در سالن همایش‌های بین‌المللی کتابخانه ملی واقع در بزرگراه حقانی، مرکز اسناد و کتابخانه ملی کار خود را شروع نموده و در حاشیه‌ی آن کارگاه تخصصی با عنوان "مهارت‌های ارتباطی و کلامی" با حضور اساتید این حوزه برگزار می‌گردد.

همچنین اختتامیه این همایش در ساعت ۱۶ با سخنرانی دکتر صالحی، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت‌الاسلام سالک رئیس کمیسون فرهنگی مجلس و با حضور شخصیت‌های کشوری، فرهنگی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون اسامی مقالات پذیرفته‌شده و نحوه حضور در کارگاه‌های آموزشی و همایش می‌توانند به نشانی اینترنتی www.icbp.ir مراجعه نموده و یا با شماره‌های ۸۸۳۰۳۳۱۱،۸۸۸۶۷۴۲۹ دبیرخانه همایش تماس حاصل نمایند.


۲۵ آبان ۱۳۹۴