12 قصه تصویری از شاهنامه برای کودکان در نشر قدیانی

12 قصه تصویری از شاهنامه برای کودکان در نشر قدیانی

به گزارش«آرتنا»، 12 قصه‌ تصویری از شاهنامه  به روایت" حسین فتاحی" و تصویرگری "محمد رضا دادگر، مرتضی سُهی و فرهاد جمشیدی" در نوبت چاپ ششم در اختیار علاقه‌مندان به ادبیات کهن ایران زمین قرار گرفت.

این کتاب‌ قبلاً در دو مجموعه‌ی شش جلدی با قطع خشتی و 12 جلد جداگانه نیز به چاپ رسیده‌‌‌‌‌‌‌‌‌ است.

در این کتاب 12 نمونه از شناخته شده‌ترین و جذاب‌ترین قصه‌های شاهنامه با نثری ساده و امروزی آورده شده است. زبان کتاب، درک داستان‌ها را آسان‌تر کرده است و در تمام قسمت‌ها، تصاویر مربوطه متن را همراهی کرده اند. این کتاب جزو کتاب‌های معرفی شده در کتابنامه رشد آموزش و پرورش نیز می‌باشد.عناوین قصه‌های آن به شرح زیر می‌باشد:

( ضحاک و کاوه آهنگر، زال و سیمرغ، زال و رودابه، اکوان دیو، رستم و اسفندیار، رستم و سهراب، سیاوش، گرد‌آفرید، رستم و دیو سفید، رستم و کوه سپند، کیخسرو و سوگ سیاوش).

کتاب‌های بنفشه ( واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی) "12 قصه تصویری از شاهنامه" به روایت" حسین فتاحی" و تصویرگری "محمد رضا دادگر، مرتضی سُهی و فرهاد جمشیدی " را در نوبت چاپ ششم، تیراژ2200 نسخه و قیمت 28000تومان وارد بازار کتاب نمود.

برای تهیه‌ی این کتاب‌ها علاوه بر مراجعه به کتاب فروشی‌های معتبر سراسر کشور، می‌توانید برای خرید اینترنتی آن به نشانی الکترونیکی www.ghadyani.org  نشر قدیانی نیز مراجعه کنید. علاوه بر این با مطالعه اخبار درج شده در سایت این مؤسسه فرهنگی از تازه‌های نشر آن نیز با خبر خواهید شد.

دوشنبه,۲۱ تیر ۱۳۹۵


۲۱ تير ۱۳۹۵